Ste že slišali za vsebinski marketing?

Ste že slišali za vsebinski marketing?

Vsebinski marketing vam lahko pomaga izboljšati prepoznavnost in pridobiti več obiskovalcev na spletni strani, več sledilcev, večjo vidnost in konkurenčnost. Zaradi tega boste zanj gotovo še slišali, če še niste že, saj se zadnje čase o njem veliko govori. Vsi marketinški strokovnjaki ga namreč omenjajo kot eno od tistih metod, ki ima velik potencial, zato se ga vedno bolj pogosto uporablja za promocijo.

Blogi, objave na Facebooku in e-knjige

Kaj imajo skupnega blogi, objave na Facebooku in e-knjige? Vse našteto so kanali, preko katerih lahko uporabljate vsebinski marketing, seveda pa to še nikakor niso vsi kanali, ki jih ponuja splet v ta namen. Možnosti, kako spletnim obiskovalcem predstaviti neko kakovostno vsebino, je ogromno, kar je vsekakor velika prednost takšnega načina promocije. Po drugi strani pa lahko z nepravo izbiro kanala povzročite tudi to, da vaša kampanja ne bo uspešna.

Če recimo gradite vsebinski marketing na Facebooku, a so vaša ciljna publika tisti spletni obiskovalci, ki to družbeno omrežje le zelo redko uporabljajo, najbrž ne boste ravno uspešni. Zato je pred začetkom marketinške kampanje treba premisliti, koga želite pritegniti z njo, za kakšno publiko gre. Na podlagi tega boste tudi lažje izbrali vsebino in način, kako jo predstaviti in kje, ter tudi lažje poskrbeli za to, da dosežete svoje cilje.

Najboljša vsebina na spletu

Kaj je za koga najboljša vsebina, je odvisno od njegovih zanimanj, starosti, družbenega položaja in še česa. Zaradi tega je osnova za marketing res to, da čim bolj natančno premislite o tem, kdo je vaša ciljna publika, nato pa na podlagi tega oblikujete nadaljnje korake – torej pripravite vsebino, ki bi to publiko zanimala, in jo objavite na kanalih, kamor ta publika zahaja. Če boste prišli do prave publike, obstaja velika verjetnost, da ji bo vaša vsebina všeč in da jo bodo tudi delili dalje, s čimer boste poskrbeli za promocijo. Seveda pa mora biti ta vsebina kvalitetna, saj sicer vaša promocija ne bo dosegla tistega, kar želite.